Kiptaş 1: Kimseden haksız yere para talep edilmiyor

Kiptaş 1 Site yönetimi 'Ev sahiplerinin tutarsız açıklamalarından sonra faaliyetlerimizi açıklama gereği hissettik' diyerek ,iddia edilen şikâyetler üzerine basın mensuplarına açıklama yaptı

Kiptaş 1: Kimseden haksız yere para talep edilmiyor
TAKİP ET Google News ile Takip Et

Site yönetimi binasında gerçekleşen toplantıya Boğaziçi Yönetim A.Ş. Halkla İlişkiler Müdürü Gültekin Arslan,Boğaziçi YönetimA.Ş. Basın Yayın Sorumlusu Gül Çınar ve Site Müdürü Murat Yılmaz katıldı.

Yapılan harcamalarla ilgili bilgi veren Boğaziçi Yönetim A.Ş. Halkla İlişkiler Müdürü Gültekin Arslan: ‘Konut sahipleri sadece verdiği paraya bakıyor fakat oturduğu banka, çocuklarının oynadığı oyun parkına bakmıyor. Yaklaşık her ay 100.000 lira gibi bir miktar topluyoruz. Bu parayla güvenlik, kapıcı ve site yönetimindeki kişilerin maaşları ve SSK’ları yatırılıyor. Maaşların da 1000 liradan aşağı olmadığını düşünmek gerekirse hesabı yapabilirsiniz. Asansörlerin çalışmadığı öne sürülüyor. Bir arıza olsa teknik ekip direk müdahale ediyor. Yine asansörde kalmaları önlemek için acil çağrı sistemi geliştirdik. Bu sayede güvenliğe anında sinyal gidiyor. Site yönetimi olarak her apartmanda görüntü kirliliği olmasın diye bir firmayla anlaştık ve ayda sadece 2 TL ye Digitürk imkânı sunduk. Kar yağdığında site sakinleri mağdur olmasın diye sitemizin yollarının tuzlanması için çalışma yaptık. Çocuk parklarını yeniledik. Yeni banklar aldık. Site sakinleri evlerine gelen misafirlerini artık güvenlikten telefonla öğreniyor. Sanırım hırsızlık olaylarının olduğunu söylemişler. Apartman girişlerine, yangın merdivenlerine koyduklar eşyalar çalınıyorsa yapacak bir şeyimiz yok. Yüzde yüz hırsızlığı engelleyemeyiz. Kaldı ki bu hususta kendilerini uyarmıştık. Bir başka konu da çöp konusu. Çöplerin zamanında toplanmadığını söylüyorlar ama resmi tatiller hariç çöpler zamanında toplanıyor. Hatta alınmadığı zaman bilgilendirme mesajı çekiyoruz. Bu arada asansörlerin güvenliği için yeni bir yasa çıktı biliyorsunuz. Sadece asansör bakımı için milyarlarca para harcadık ama bunları aidata yansıtmadık. Fazla olan bütçemizden karşıladık. Bahçenin aydınlatmasını, evlerin altındaki depo ve asansör için elektrik masraflarını da hesaba katın. Peyzaj düzenlemelerini yetersiz bulmuşlar ve sürekli bahçeyi kazdığımızdan şikâyetçi olmuşlar. Gördüğünüz gibi hasarlı yerleri verimli hale getirmek için uğraşıyoruz. Bu da bahçeden belli oluyor. “ dedi. Arslan benzer konularda örnekler verdi ve diğer icraatlarını internet sitelerinden de görebileceklerini, nerelere harcama yaptıklarını söyledi.

Site sakinlerinin de şikâyet imzalarının atılmadığı ortaya çıktı. Basın açıklamalarında tutarsız olduklarını ifade eden Site Müdürü Murat Yılmaz “5 yıldır sitenin camlarının silinmediğini söylüyorlar. Bu site 3,5 yıldır var. Böyle bir şey mümkün değil. Ayrıca imzalarda gördüğünüz gibi burada. 691 adet şikâyet cevabı verilmiş.” Dedi. Boğaziçi Yönetim A.Ş. Basın Yayın Sorumlusu Gül Çınar ise sosyal faaliyetlerde de bir numara olduklarını, kadınlara düzenledikleri seminerleri ve çocuklara düzenledikleri satranç yarışmalarından bahsetti.

Aidat paralarına yapılan zamları ödememekte ısrar edecek kişiler için ise yapacak bir şey bulunmadığını söyleyen Gültekin Arslan yasal zorunluluğun getirdiklerini uygulayacaklarını ifade etti. “Kimseden haksız yere para talep edilmiyor. Lütfen bazı şeylerin ayrımına varsınlar” dedi.