Akademi Koleji'nde, Fen Lisesi ve Anadolu Öğretmen Lisesi'de açıldı.
Büyükçekmece Akademi Koleji'nde Anaokulu, İlköğretim, Liseden sonra Fen Lisesi ve Anadolu Öğretmen Lisesi olarak bu sene 2012 – 2013 eğitim - öğretim dönemine hızlı giriyor.
Güçlü kadrosu ile her geçen gün biraz daha büyüyen Büyükçekmece Akademi Özel Okulları Fen Lisesi'nde eğitim-öğretim, öğrencilerin araştırma yapmalarına olanak sağlayacak laboratuvarlarda gerçekleşeceğini dile getiren Okul Müdürü Taner Yeşilada,” Bu sene Akademi Koleji bünyesinde açmış olduğumuz Fen Lisesi ve Anadolu Öğretmen Lisesine ilgi beklentimizin üzerinde oldu”dedi.
Büyükçekmece Akademi Özel Okulları ve Sabancı Üniversitesi Bilim Kurulu arasında imzalanan anlaşmayla öğrencilerin bilim ve teknolojideki gelişmeleri yakından takip etmeleri desteklendiğini belirten Yeşilada,” Büyükçekmece Akademi Özel Okulları Anadolu Öğretmen Lisesinden mezun olan öğrenciler de üniversitelerin eğitim fakültelerine avantajlı bir şekilde girmekle birlikte tercih ettiği bir bölüme de devam edebilecekler” şeklinde konuştu.
Öğretmen yetiştiren yüksek öğretim kurumlarına öğrenci hazırlamak üzere öğretmen liselerinin 1989-1990 öğretim yılından itibaren Anadolu öğretmen liseleri şeklinde yeniden yapılandırıldığını söyleyen Okul Müdürü Taner Yeşilada, “Bugün Anadolu öğretmen liselerinin başarı ortalaması fen liselerinden hemen sonra gelmektedir. Mezunlarının yaklaşık yüzde 70'i öğretmen yetiştiren kurumlara, yaklaşık yüzde 30'u da tıp, mühendislik, hukuk gibi önemli alanlara girmektedir. Anadolu öğretmen liselerinde uygulanan nitelikli eğitimle ve alınan önemli tedbirlerle amacımıza ulaşmış bulunmaktayız” dedi.
Yeşilada,”Geleceği şekillendirecek saygın bireyler yetiştiren, özgün bir kurum olma düşüncesi ile açılan Akademi Özel Okulları Anadolu Öğretmen Lisesi olarak biz; Atatürk ilke ve inkılâpları doğrultusunda milli ve manevi değerlere bağlı, insan haklarına saygılı, çevreye duyarlı, duygu ve düşüncelerini açıkça ifade edebilen, araştırmacı, üretken, yorum yapabilen, bilişim teknolojilerini kullanabilen, hoşgörülü, “ben” değil “biz” diyebilen, sosyal yönü güçlü, etik değerleri özümsemiş, öğretmenlik mesleğini hedef edinen, donanımlı bireyler yetiştirmek için varız”dedi.